گرمای نفس های تو...
گرمای نفس های تو...

گرمای نفس های تو...
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 12138
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->



 
برس ای عشق به فریاد دلم

برس ای عشق به فریاد دلم
سلام دوستان گلم و همراهان همیشگی

انقدر گفتید قالب جدید قشنگ نیست مجبورم کردید دوباره قالب قدیمی رو بزارم با اینکه خودم از قالب جدید خیلی بیشتر خوشم میومد چون با تمام قالبهای وبلاگها متفاوت بود اما دیگه چه کنیم حرف شما برام ارزش داره.

این بابت قالب... شعر این پست مال یکی از ترانه های ستار هست که اسم شاعر رو نمیدونم،من این آهنگ رو با تمام وجودم دوست دارم و سالهاست باهاش زندگی میکنم.فقط خواهشا رو هوا نگید قشنگه...دوست دارم کسی که واقعا این شعر رو درک میکنه بیاد بگه قشنگه.

در دل کوه غرور بر سر قله ی کوه

 

قلعه ای از فولاد قد کشیده سوی نور

 

کسی از این همه مرد دستی از این همه دست

 

فاتح قلعه نشد نه به تدبیر و نه زور

 

روح من آن کوه است دلم آن قلعه ی سرد

 

که ندارد به درون ترس شکست

 

هردم از جوشش خشم یا غم و کینه و مهر

 

میرود برج دلم دست به دست

 

آه ای عشق و امید باطل فتح کن قلعه ی فولاد دلم

دلم از کینه و نفرت پوسید برس ای عشق به فریاد دلم


نظرات شما عزیزان:

فرشاد
ساعت11:24---8 شهريور 1391
خیلی وبلاگت عالی بود حرف نداشت اگه دوست داشتی باهم تبادل لینک کنیم!
پاسخ: ممنون که نظرتو در مورد وبلاگم گفتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 8 شهريور 1391برچسب:, توسط مینا